Ynk og selvmedlidenhed

Det er nu anden dag jeg er blevet hjemme med hovedpine, ondt i bihulerne OG et dumt knæ. Hver især havde det ikke knækket mig – panodiler gør jo meget, men til fælles er det så galt, at jeg ikke kan koncentrere mig om at arbejde.

Så jeg tager den hjemmefra i dag…. Og synes at det er frygteligt synd, at jeg har ondt i mit knæ UDEN at have styrtet i sneen. For sandheden er jo, at jeg trådte i noget juleplastic, der lå under bordet i stuen, da jeg ville rejse mig op fra sofaen. Og så gled benet ud i en vinkel, der ikke var for god. Så lige nu har min arbejdsfys. tapet knæet op, så det måske kan hele op uden at jeg skal omkring lægen. Hun mener at jeg nok har fået en revne i menisken- og jeg kan svagt huske fra sidste menisk( der var flækket), at smerten var underlig diffus, men blev rigtig slem ved vrid af knæet. Så jeg passer meget, meget på, og synes det er rigtigt synd for mig, hvis jeg skal igennem en operation igen. Så kan en opbinding virke, så knæet får ro til at heles, så er det ok med irriterende tape….🙂

Nu vil jeg gå i seng igen og sove et par timer mere, og håbe at almenvellet bliver bedre .

Skriv et svar

