Kost, igen igen

Vi er alle alt for glade for mad derhjemme. Meget mad i forhold til hvad vi bør spise….

Og det er altså ikke godt for vægten at spise forholdsvist sundt, men for meget, så jeg LOVER, at jeg i 2011 vil forsøge at tænke i mindre kød, mere grønt og mindre fedt. Og jeg blev egentligt lidt forundret i går, da Jeppe bemærkede at aftensmaden havde mindre kød og mere grønt. At jeg så samtidigt havde “smuglet” en lille squash ind i dejen, da jeg bagte flutes, det var så bare en bonus.

Og vi har lavet en aftale med børnene om at de bliver vækket et kvarter tidligere, så der er god tid til at lave madpakker, så vi alle er sikre på at de får noget sundt med.

Og de to første dage er da gået fint, så der er håb forude om at 2011 bliver et sundere år🙂

Skriv et svar

