Mon det nogensinde forsvinder?

Al den sne?

Da jeg kom hjem fra arbejde i går, havde de været der med gravkøer/frontlæssere eller hvad det nu var, og fået snebunkerne tilbage på markerne, så det nu er muligt for to biler at passere hinanden- og der er plads til et nyt snevejr, uden at der bliver problemer med at komme af med sneen.

Men jeg ville nu gerne undvære det ovenstående syn, og have en våd varm vinter i stedet.

Mon jeg vil kunne finde vintergækker under sneen ved hækken nu, hvis jeg gravede? Kom nu tø, forår og varme!

PS! Hækken er altså over to meter høj…Og billedet er taget den 27.12.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Kirsten
    Dec 31, 2010 @ 11:47:47

    Nej man kan godt være lidt i tvivl…….
    Men håbet er jo lysegrønt og man må jo bare holde ud!
    Godt Nytår fra det høje Nord.

    Svar

  2. helleq
    Jan 03, 2011 @ 15:14:43

    Og godt nytår til dig, Kirsten. Du har det nok koldere i længere tid end mig, så NU må jeg stoppe med at klage!!! Og i går og forgårs var der faktisk varmegrader i dagtimerne, så der ER håb, og jeg kan se, at der står vintergækker under hækken nu, hvor noget af sneen en smeltet 🙂

    Svar

Skriv et svar

