Og det var så den jul…

… og nu sidder jeg atter på kontoret, nu med telefoner på bordet. Og de har da ringet nogle gange, men ikke mere end at jeg stadig kan få vejret og nå at få lavet noget andet også.

Førstejuledag gik med at få Emil hjem og derefter julehygget, og 2. juledag blev Jeppe afleveret hos fætteren, mens vi andre tre tog til min far og Hanne til julefrokost for “de indviede”, dvs os tre og Hannes yngste datter og hendes lille dreng. En rigtig hyggelig dag, der blev sluttet af med en visit hos ældsteveninden og hendes mand, som vi ike havde nået at bytte gaver med inden jul. De havde også måttet holde reduceret jul, da deres datter ikke kunne komme fre Als og til Fyn, så vi var ikke ene om at være færre. Til gengæld var svigermoren på mange-og-firs ankommet og var blevet i fire dage, så de glædede sig til en god nats søvn uden hende på bopælen. Hun snakker åbenbart meget og højt i søvne, så de var godt trætte…

Og så havde jeg lige to fridage, hvoraf den første gik med strøgtur og indkøb i Svendborg og den anden med visit af svigermor. Og Emil der også kom på besøg.
En hyggelig aften med mexi-mad, fordi det er så let at lave og altid godt 🙂

Og så sagde jeg farvel til familien lidt tidligt ( ved ellevetiden), fordi jeg var træt og vidste at vækkeuret ville ringe kl. seks i morges. Og ganske rigtigt- så vågnede jeg klokken to første gang, og derefter vred jeg mig i sengen og halvsov til kl. seks. Så det var godt jeg fik de tre timers god søvn mellem elleve og to. Typisk, når jeg starter efter en ferie!!!

Og nu venter to arbejdsdage, inden jeg atter har fri.

God arbejdslyst til jer, der er flittige…

Og i g

Skriv et svar

