Jeg smelter hver gang…

.. når en af mine fjerne kollegaer, der har kontor i nærheden af mit, har sin lille søn med.

Han er bare SÅ nuttet, når han går rundt og deler boscher ud og konverserer lidt med os alle.
Og da han kom ind på mit kontor et par minutter i tolv og annoncerede, at NU var det madpakketid, så var jeg helt solgt 🙂

Jeg tænker sommetider, at hvis det havde været fysisk muligt, så havde jeg haft en flydende strøm af børn fra min lænd….. Men jeg må nok vente i nogle år, og så få en flok børnebørn i stedet. Og så kan jeg dobbeltemelte til den tid.

For små børn er altså bare SÅ skønne!

Skriv et svar

