Uendeligt smukt

Da jeg gik ud af døren i morges, mødtes jeg af et ufatteligt smukt syn.

Solen var ved at stå op, og kastede et mildt lys hen over det stille eventyrlandskab med hvidt i hvidt. For rimfrosten havde tryllet alt om til hvidt i hvidt.

De ti cm sne, der lå og dækkede jorden gjorde også deres til det smukke syn.

Jo, synet var ufatteligt smukt, og jeg nød det også de TYVE minutter jeg var om at fjerne rimfrosten fra min bil… Og turen til Odense gik også i et tempo, hvor sjælen kunne følge med, for isbræmmerne på motorvejen gav alle bilerne en naturlig slow-ride.

Og jeg ser frem ti at det bliver weekend, og at jeg der kan nyde den hvide sne, mens vi henter juletræ🙂

Skriv et svar

