Lakridsthe

Uhm. Jeg sidder lige og nyder den sidste tår af en kop lakridsthe. Og det er simpelthen en genial opfindelse som Pickwick der er kommet med.

I gamle dage var lakridsthe en let bitter affære med en meget sort the med en afart af lakridssmag, men Lipton har valgt at blande lakridsrod med en lys thetype( jeg tror det er en grøn the) uden ret meget bitterhed, så resultatet nærmest er som varm flydende lækker lakridssmag. Uhm….

Faktisk synes jeg at den smager så godt, at jeg har købt en pakke, så jeg også kan få en kop af theen, når jeg ikke er på arbejde. For på arbejdet er theen en del af sortimentet.

Og det er vel lidt sundere at drikke the end kaffe?

Skriv et svar

