Antallet er på plads

Vi elsker jo juleaften og jo flere vi er jo bedre – men vi har jo kun en lille familie, så vi er aldrig RIGTIGT mange.

Men i år får vi en ekstra gæst i stedet for farmoren der har valgt at holde jul i Nordjylland sammen med en veninde – angiveligt fordi hun troede vi skulle bygge om og ikke havde tid til at holde jul ( så her fik vi jordens dårligste undskyldning på et fad)…

Nå væk med småfornærmetheden, for i stedet for så får vi besøg af min ?? … Havde vi været ti år havde hun heddet min papsøster, men da min far og hendes mor først har fundet sammen efter at vi begge er blevet voksne, så ved jeg ikke hvad hun skal kaldes? Men det er i hvert fald min fars kones datter, der kommer med. Hun er lige blevet skilt, og hendes mand har, nok mest for at genere hende, brudt en aftale om at de skulle holde jul sammen og annonceret at han tager til Jylland med sønnen. Hendes stor søn skal være hos sin far, og det efterlader hende så helt alene. Men eftersom hendes mor holder jul hos os, er det vel bare naturligt at hun kommer med ned til os. Og vores børn glæder sig til at få hende på besøg. Og hun er jo som sagt en slags søster.

Så juleaften bliver vi ti personer omkring bordet🙂

Skriv et svar

