Hidsig?? Mig??

Jeg har med årene lært at styre mit temperament ganske godt, og det er derfor kun sjældent at jeg koger over, sådan offentligt.

Men kombinationen af de meget stejle veje i Svendborg, en bil der STADIG kører med de der grønne øko-dæk og et begyndende tøvejr, så sneen var forvandlet til noget med sæbekonsistens fik mig til at skrige højlydt i bilen i går morges. Og den stakkels Emil, der sad som passager kunne pludseligt klemme sig sammen og fylde absolut intet😉

Men når man nu holder på en sidevej, med en skråning på over 10% og mindst fem cm sjap og skal ud på en stor vej med mange biler, så mister man altså tålmodigheden, når ma for femte gang har forsøgt at få bilen til at køre fremad, med det resultat at den to gange er gået i stå og tre gange først er kommet så sent og langsomt frem, at der atter var biler på den store vej!!!

*SKRIG*

Sjette gang lykkedes det, og vi kørte så mod Odense….. Og kom fint ind!!

Note to myself: Næste år er der vinterdæk på i god tid!

Skriv et svar

