Hitchhikers Guide eller nattesøvn?

Valget var let i går aftes, da jeg så, at der blev sendt The hitchhikers guide to the galaxy klokken lidt sent. Og vi skulle alligevel hjælpe nissen med indpakning, så der blev strøget et par timers nattesøvn til fordel for et godt grin. Og fire timers søvn er vel også OK en gang imellem ?

Jeg elsker både filmen og bogen. Den er så skæv, bagvendt og barok at man bare MÅ overgive sig.
Sært nok har jeg kun bogen, som jeg fik i fødselsdagsgave for nogle år siden, og ikke filmen.

Men måske jeg burde ønske mig den på et tidspunkt ?
Det er jo en af de film man godt kan grine over flere gange🙂

Hvad med dig? Er du til Hitchhikers, eller er den for tvistet for dig?

Skriv et svar

