Styr på lor….

Ih, altså! Teenagere!!!!
Ungerne skal på juletur i denne weekend ( dog afbrudt af en tur til 18-års fødselsdag hos deres fætter), og vi aftalte allerede i forgårs at de skulle pakke sammen til turen i går og så tage deres grej med til Svendborg, så de ikke behøvedes at tage hjem fra skole og gå den lange vej i sneen.

Nå – der blev pakket i går – og eftersom de er 15 og 17, mente jeg nok at vide, at de vidste hvad de skulle have med. Det er trods alt niende og elfte gang de er på juletur.

Men så ringede min telefon på kontoret: “Mor, kan du ikke lige køre hjem og hente mine vandrestøvler, for mine støvler er gennemblødte – og mine sokker er det også… Og jeg har ikke skiftesokker med, og så har jeg forresten også glemt min uniform og mit tørklæde…”

*ARGH*

Skriv et svar

