Jeg er for nem ;)

Siger min kollega…..

Altså på den gode måde. Fordi der pludseligt lå en pakke på hans skrivebord fra Nissen…
Eller det vil sige, at den troede han ikke på, og da han mener at kende sine kolleager på nærighedsniveauet, så var jeg for let at gætte…

Øv!

Men han blev da glad for gaven, som var et krus med hans yndlingsdyr, en ugle.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. pernillepå1
    Dec 01, 2010 @ 11:13:59

    Hvor hyggeligt med nisser og det var da godt at han blev glad for gaven

    Svar

  2. helleq
    Dec 03, 2010 @ 12:07:28

    Jeg kunne se på hans facebookopdatering, at han blev MEGET glad- og så er jeg også glad. For det er jo det det handler om. især her i julen : at glæde sig selv ved at glæde andre🙂

    Svar

Skriv et svar

