Hausfrau

Så er her ryddeligt, og der dufter i hele huset, for fruen i huset har jo fridag.

Og den er brugt på pakketælling – og registrering i excel. Og der mangler bare ni pakker, så er det slut🙂

Og så fik jeg lyst til Norske vafler, så der er lige bagt en stak, der står og venter på at vi alle fire samles i aften. De skal nydes med noget af al den is vi har i fryseren, så der kan blive plads til julemaden, hvis den kommer på tilbud.

Og lige om lidt starter jeg bilen og kører MEGET forsigtigt til Svendborg, for vejen heromkring er sæbeglatte, hvilket jeg fik en fin forsmag på i morges, da jeg kørte børnene i skole😦
Det var lige ved at gå galt to gange, hvor jeg skulle svinge til venstre, og hvor bilen skred på trods af sneglefart på vel ca 10 km/t. Så NU må Jens gerne få hentet de vinterdæk som jeg har købt- OG få dem på!!! Eller også skal sneen forsvinde!!

Skriv et svar

