Snart weekend

Om tre-fire timer har jeg weekend. Jeg har ikke haft en fridag siden min sommerferie i august, så det er ved at være godt tiltrængt. Og jeg satser på at en del af dagen skal bruges som nissens lille hjælper.
…og så kommer der lige en forsikringsmand forbi, men ham får jeg vel hurtigt ud ?…
For jeg får lidt travlt. Jeg har allerede fordelt gaverne i poser til de rette modtagere – dvs. Emil og Sandras ligger samlet og skal fordeles mellem dem, så det ikke kun er den ene, der får de kedelige pakker (dem med køkkenting).
Og så skal der tælles op- mangler jeg stadigt nogle pakker, og hvad skal der så købes? Jeg plejer nu, sådan rent erfaringsmæssigt at være næsten i hus, når jeg tæller op. Og så er der jo de gaver, som de ALTID får, nemlig teater- eller biografbilletten, der jo ikke kan købes meget på forskud, fyrværkeriet (hvilket er ved at være et problem med de nye fyrværkeriregler) og evt. andre “oplevelsesgaver”.
Men det bliver spændende at se, hvor langt jeg er i år- og senere bliver det spændende at se, om jeg har ramt rigtigt, hvad angår gaverne til dem…..
..for det er jo lige så sjovt for mig at se, at de bliver glade, som det er for dem at få gaverne. Og det er derfor at jeg bliver ved år efter år. For at glæde og selv blive glad🙂

Resten af weekenden står i ombygningens tegn – og naturligvis også i træningens. Jeg satser på at få trænet lidt både lørdag og søndag, så jeg kan være rigtig “hellig”😉

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Esther
    Nov 25, 2010 @ 20:19:24

    Det er nu 3. år jeg har lavet “nissepakker” til min nevø (3 år gammel). Allerede sidste år fandt han hurtigt ud af, at der var en gave til ham i julemandens lomme hver morgen i december….den lille fyr blev noget skuffet d. 25 *G*

    Derfor er jeg også ekstra spændt på, hvad han siger til pakkerne i år. Så vidt jeg husker har de 17 af pakkerne noget med motorcykler at gøre (Harley D-kalender, mcspil og ellers legetøjsmc’er) derudover noget modellervoks….hm.. nogle bøger om transportmidler og kan så ikke lige huske resten – blev jo færdig med pakkerne i sommers….kan dog huske, at der også er en bog om lort! *G*

    Svar

  2. helleq
    Nov 26, 2010 @ 13:41:12

    …Lortebøger er et must. Gav en af mine “Muldvarpen der fik lort i hovedet ” i kalenderen for nogle år siden🙂
    Har lige sluttet optællingen. Der var 18 gaver til den der havde den mindste bunke, 23 til to og 24 til den sidste, så det er ikke meget der skal suppleres op…
    Og der er IKKE noget med MC i nogle af deres. Men måske jeg skulle købe noget modellervoks til dem, bare for at drille lidt??
    Engang gav jeg dem hver en dåse tomater i deres sokker, hvilket resulterede i hhv. vræl(den mindste), surhed( den mellemste) og resignation(den ældste)- ” NÅ men så kan vi da få tomatsuppe i dag”… *G*
    Så om lige et øjeblik tager jeg til Svendborg og supplerer op, men nok ikke med tomater😉

    Svar

Skriv et svar

