Nissens lille hjælper..

.. skal i gang med at få sorteret og talt pakker op. I år er der jo ikke bare de cirka 75 pakker, men 100, fordi jeg ikke helt har kunnet finde ud af, hvad jeg skulle gøre, nu hvor Emil er flyttet hjemmefra… I starten tænkte jeg at det skulle være en til ham, en til hende og så en fælles, men det er også lidt dumt. Så jeg har i stedet handlet en del ting til jul, der bliver fordelt mellem dem- nok flest til hende, da jeg jo allerede i det første halvår havde handlet en del ting til Emil.

Så i aften skal der sorteres og tælles op og registreres ind, hvad hvem skal have hvilke dage. Derefter skal der evt. påbegyndes indpakning. Og så skal det i sække til hver person. Dog skal pakkerne til Emil og Sandra i en kasse, der så skal til Svendborg, og så må de selv komme i sokkerne….

Eneste problem er, at jeg ikke lige kan huske hvor sækken med de gaver jeg har købt i det første halvår lige er henne…. Men jeg VED, at der kom oliefyrsmand og jeg måtte rydde op i bryggerset, hvor de stod. Og jeg ved at jeg kom dem i en stor sort sæk, som jeg satte…?? *argh* Kan en stor sort sæk blive væk?

Vi får at se….

Skriv et svar

