Møder sent = går tidligt

I dag er bare en af de dage, hvor der skal trækkes på flexkontoen for at nå alt.

Jens skulle til et møde i Kbh, så han kørte mod Nyborg og efterlod mig med tre børn ( Lærke havde en veninde sovende), der skulle køres i skole i Svendborg.
Og så kunne jeg jo lige så godt tage storebror med fra Svendborg til Odense….
Det er jo fredag, så han var mægtigt glad for kørslen, da han ( nærigdyret) stadig ikke har fået lavet studiekørselskort… for et foto koster jo 100,- at tage i en automat. Nu har han så heldigvis fundet ud af at de bare kan scanne billedet fra hans studiekort, så måske får han snart kort til al kørsel i stedet for wildkart + ti-turskort, der kun kan benyttes mandag – torsdag.

Og i aften skal Lærke på spejdertur. De skal mødes på stationen i Svendborg allerede kl. 18, hvilket betyder at vi senest tyve minutter før skal køre hjemmefra. Og der skal vi så have spist inden.

..eftersom jeg mødte ind kvart i ni, burde jeg sidde her til kvart i fem, hvorefter jeg skal tværs igennem Odense og hente Emil, køre ham til Svendborg, hvor vi ville være kvart i seks… køre hjem- være hjemme fem-ti minutter over sels…og..Hov, den går ikke!!!
Så derfor er planen et jeg stopper lige efter kl. tre, afleverer Emil og når hjem til senest klokken halv fem. For så kan jeg godt nå at lave noget mad og få afleveret Lærke i god tid, inden jeg kan nå hjem igen og få fødderne op i sofaen. For SÅ er der dømt weekend….

Og et check på min flexkonto siger at selvom jeg går tidligt, så har jeg stadigt 26 ½ time at gøre godt med…. Så jeg går med god samvittighed 🙂

Skriv et svar

