En kold smuk hvid morgen

Uh, det var hvidt i morges, og rundt om huset på markerne bølgede rimtågen og dannede et fortryllet tæppe, der bølgee under den røde smukker morgenhimmel.
Der er nu noget særligt ved de morgener, hvor rimen ligger på græsset og solen endnu ikke har fået magten.

Og bilerne blev startet fem minutter før afgang, så de var tøet op, og vi kunne komme afsted og samtidigt kigge ud af rudderne.

Vejen til Odense var skiftevis med tågebanker og decideret tåge, men flot var det.

Nu sidder jeg på kontoret og skal til møde om et øjeblik, og ud af mit vindue kan seg se, at solen er ved at vinde over tågen, og at det er en smuk dag, der venter… Ærgerligt at man så kun når den sidste del af dagen. Men jeg vil til gengæld nyde solen, der går ned, når jeg atter vender tilbage til det sydfynske i eftermiddag.

Og i aften er der jo atter kørsel på tapetet – til den tid i mørke, for det står på både bodypump og spinning i aften. Og så hjem klokken halv ti og skynde sig at varme den mad som jeg forhåbentligt når at foreberede inden jeg suser til Svendborg klokken halv syv.

God dag derude og nyd solen, mens den er her🙂

Skriv et svar

