Hvorfor…

.. æder man altid for meget når det er Mortens aften og jul?

Jeg mener – det er jo ikke første gang det sker – det sker faktisk altid at vi sidder og jamrer os efter anden, stegen og medisteren ( vi er jo fynske), hvorefter vi beslutter os for at risalamanden kan vente en times tid, eller til kvalmen lægger sig lidt🙂

Nå, men efter en time var det da heldigvis muligt at klemme en portion risalamande ned sammen med et glas kølig Asti – Uhm… Og nu venter jeg bare på at det bliver jul og vi gentager seancen – incl forproppelse

1 kommentar (+add yours?)

  1. pernillepå1
    Nov 11, 2010 @ 12:06:52

    Griner ja vi æder altid for meget de dage, nu venter også altid med risalamanden, jeg er jo også fynbo og hos os står den i julen på kalkun, flækesteg og medister, når jeg får presset min mor nok, så er der også and til mig, jo vi får spist igennem, til julefrokosten går det faktisk endnu mere galt🙂
    God dag til dig

    Svar

Skriv et svar

