Halloween

Jeg er sådan lidt græsk/katolsk mht halloween. Det er ikke rigtigt min fest, men vi laver da græskarmænd og roelygter derhjemme – og jeg har faktisk en halloweenbluse, som jeg kun bruger få gange i denne tid hvert år – den har spindelvæv med edderkopper i mønsteret.

Men datteren elsker alt hvad der kan fejres og festes til, så hun har længe planlagt at holde noget i det nye hus, der jo står tomt og er lidt halloween-uhyggeligt.

Så i morgen skal hun have en flok venner på besøg, og der skal spises en halloween-menu.

Vi har allerede købe halloween nuggets, der er formet som spøgelser og græskarhoveder, og jeg har handlet ind til pizza, hvor vi kommer orme på ( pasta) og skinke og coctailpølser og rigeligt blod/sovs og betændelse (ost)…mmmhhh… noget pasta og nogle pommes fritter -Og så regner jeg med at vi laver nogle pandekager med is til dessert. Og natmaden kunne jo ikke være andet end Hallovienere med blod, bræk og bæ…😉 og brød til.

Så jeg håber, at de får en hyggelig uhyggelig kom-sammen i huset🙂

Skriv et svar

