Man har én rygrad til man får en anden…

Tog hjemmefra i morges, benhårdt besluttet på at NU skulle det være!!!

Altså kur nr. 675 – projekt slank….

Og efter kun en meget lille portion havrefras med lidt minimælk, lagde jeg godt og kalorielet ud. OK, der røg et lillebitte bolsche i bilen på vej ind – men et sukkerfrit, så det tæller ikke helt….
I hvertfald havde jeg stadigt glorien på, da jeg mødte på arbejdet.

Og om formiddagen kværnede jeg bare en lille gulerod og drak noget vand. Stadigt glorificeret….

MEN, så blev det frokost- og der var laks på menuen. Laks i en fløde/spinatsovs, der bare er SÅ vidunderligt god – jeg tror de kommer sennep i ?! Med bulgur til og forskellige salater til. Så jeg MÅTTE da havelidt laks- og de havde brugt madlavningsfløde, så det var jo ikke heeeelt så slemt som piskefløde….
Og så havde de lavet nogle hasselnødder i en lækker sirup- der MÅTTE jeg lige smage to nødder, og da man jo ikke kan spise nødder uden ost, så var jeg jo næsten nødt til at tage en lille skive gorgonzola og en skive brie…og ½ stykke groft franskbrød… Og en lille ostebjælke….og en enkelt daddel.

Og aftalen med mig selv havde været – kun salat til frokost…..

Hvor hel…. er den rette rygrad henne?

Skriv et svar

