Gab og næsten ikke av

Jeg var til første træning i går efter operationen.

Og selvfølgeligt holdt syningen🙂

Jeg var til bodypump, og kørte bare hele timen igennem med 2,5 kilos skiver, som jeg tænkte måtte være nok, når man nu havde dovnet i tre uger.
Det gik rigtig fint at træne. Sommetider trak det op imod skulderen- dvs over arret. Men det har nok noget at gøre med at der er skåret nervebaner over.

I hvert fald kom jeg fint igennem timen – og jeg kunne også mærke, at der var plads til meget mere vægt på næste gang. Jeg havde næsten ikke svedt, og det eneste jeg sprang over var de deciderede armbøjninger.

Men jeg kunne godt mærke trætheden da klokken blev 11 i går aftes, og da den blev halv tolv var der ikke meget mere liv i mig. Og så var det at jeg bandede over at vi kun har et badeværelse…. For Jeppe var derude. Så den blev midnat inden vi kom i seng. Gab!

Men jeg faldt til gengæld i søvn med det samme og sov som en sten til lige inden vækkeuret ringede i morges.

Dejligt med træning og efterfølgende god nattesøvn🙂

Og i morgen tager jeg lige en tur mere i fitness…

Skriv et svar

