Klokken 7.45..

.. møder jeg ind i denne uge. Det er en halv time til tre kvarter tidligere end jeg plejer.

Og hvem går lige tre kvarter før i seng om aftenen af den grund? Ikke mig!!

Så jeg kan godt forestille mig, at jeg på fredag er en anelse trættere end jeg plejer – hvis det altså er muligt ?

Og jo, det er ikke meget, tre kvarter, men det er lige de tre kvarter, hvor jeg ligger under dynen og er meget bevidst om at jeg ikke behøves at stå op, fordi mine kollegaer møder tidligere. Men når de nu har ferie, og vi kun er to tilbage, ja, så er den luksus taget fra mig. Og det er jo kun her i uge 42 at jeg skal lytte til vækkeuret kl 6.20 – og stå op ved andet ring.

Fra i næste uge står jeg atter op klokken syv, nyder lyset og solens komme hjemmefra, og kører, når de andre også forlader huset.

Skriv et svar

