Ferie ? Not!

Jeg skal på arbejde hele næste uge. Hvilket kollegaer med mindre børn er rigtigt glade for, for så kan de holde fri i stedet.

Jeg er der alle fem dage, og kollegaen med voksne børn på 18/21 er her torsdag/fredag, hvor ham med børnehavebørn holder fri. De to med små skolebørn holder så hele ugen fri.
Og da jeg formoder at alle vores kunder også har det på samme måde, forventer jeg en stille uge med tid til fordybelse. I denne uge har telefonerne næsten ikke ringet, så alle vores prod-systemer kører bare !! Lækkert!! Og da jeg jo har vagten de tre første dage, så vil jeg gerne nøjes med ingen opringninger og kun et enkelt eller to servercheck om dagen. Det ville være ideelt. Så ved I det, kunder!

Og derhjemme er der måske også ro? Lærke skal på efterårskursus med spejder. Hun skal på Nexelø ligesom begge brødrene har været. Så jeg ved at der venter en stor oplevelse på en skøn ø forude.🙂
Jeppe skal bare slappe af, og får vi nøglen til huset allerede i løbet af næste uge ( de har annonceret at de rydder huset tirsdag), så vil han og hans venner gå i gang med de første opgaver – hvad de så end bliver. Så ham kan jeg få bugseret ned til byen. Og så er der jo også en slags ferie hjemme…vi er i hvert fald uden børn, måske🙂

Skriv et svar

