Leve livet ! – I al evighed – næsten

Der var IKKE noget!!

De kunne ikke forklare hvorfor modermærket var muteret så voldsomt, men der var ikke en eneste lille ondartet kræftcelle i det!!!!!!

Nu venter der bare tre måneders sårpleje forude, og så lægger jeg det hele bag mig – dog med en reminder om at livet er fantastisk og at jeg skal huske at nyde det dobbelt så meget fra nu af og de næste mange år 🙂

Og så skal jeg have denne over arret:

Evigt liv på kanji…..

3 kommentarer (+add yours?)

  1. Anja
    Oct 14, 2010 @ 16:22:40

    Pyyyyyyyyyyyyyyyha sikke en lettelse!!!! 😀

    Det er jeg bare glad for at høre – og hm.. god ide at blive tatoveret over arret? Hmmm… ja.. hver sin lyst 🙂 Hehe. Håber du og Jens fik en vidunderlig frokost sammen og kunne fejre det ekstra dobbelt 😀

    Svar

  2. styx
    Oct 15, 2010 @ 08:28:04

    Tillykke, det var en fed besked 🙂

    Svar

Skriv et svar

