Overvejelser vedrørende mandag

Det fylder så meget, at skulle afsted på OUH på mandag.

Og jeg spekulerer stadigt i, hvad der er bedst.

Skal jeg tage en hjemmearbejdsdag, og så køre derind, så jeg har ro omkring mig til da?

Skal jeg smutte på arbejde og en time i skole, og så tage derhen?

Skal jeg tage Jens med? Han har noteret det i sin kalender, men vil det være spild af hans tid, hvis der ikke er noget?
Og hvis han tager med, skal han så med ind, hvis de skal operere mere?

Siger jeg overhovedet noget til min far og mine svigerforældre og den “ydre familie”?

Hvad mon “man” gør?

3 kommentarer (+add yours?)

  1. Anja
    Oct 08, 2010 @ 12:45:55

    Søde Helle, jeg ville såmænd gerne tage med dig🙂 Uh ja, det er svært… hvad gør man. Hvis jeg mærker efter, ville jeg tage en hjemmearbejdsdag den dag. Fordi – når de fortæller dig, at det ikke var noget – er det tid til at spise en lille frokost for at fejre det. Derfor er det også godt at have Jens med. For du skal selvfølgelig have selskab til det. Desuden kender I hinanden så godt – at I kan “være” for hinanden på den helt rigtige måde. Det var bare min ringe mening – og i øvrigt.. Helle.. så ER der ikke noget. I får en dejlig frokost, og det er dét😉 Sender alle mine bedste tanker og håb i din retning… Knus

    Svar

  2. Helle
    Oct 08, 2010 @ 15:49:07

    Jeg har faktisk sagt til Jens at det er OK at han kommer med….
    Og den med frokost vil jeg overveje seriøst :p

    Det bliver nok bare mig, der kommer til at betale – han fik stjålet sin pung nede i Kroatien i dag😦

    Men du har ret – der ER ikke noget!

    Svar

  3. Anja
    Oct 09, 2010 @ 10:08:58

    Nemlig.. der er IKKE noget (som jeg også siger og stryger mig henover vommen, der ikke skal blive større!!!) Haha. Men nej.. I skal bare have en fin og hyggelig frokost og slappe af oven på den forskrækkelse! Du har sgu ikke tid til den slags, så nej.. INTET I VEJEN! Kun ét, at Jens skal have en ny pung – og hvis han er smart har han et ekstra hævekort liggende hjemme😉 Rigtig god weekend til dig søde Helle😀

    Svar

Skriv et svar

