Hindbær, ikke værst

Min fars computer drillede, så jeg slog lige et slag indenom ham i går, inden jeg tog hjem.

Da jeg kom, var der ikke noget galt med computeren, der ellers havde hylet med mellemrum i weekenden, og da den ikke var varm, ikke lød forkert og ikke havde en cd-rom inden i, kunne jeg ikke gøre noget ved den.

Så det blev bare til en kop kaffe og en lille times snak. Da jeg så skulle hjem, sagde Hanne “Hindbærrene”, og så fik jeg en KÆMPE bakke hindbær med hjem, friskplukket fra kolonihaven. Der var en af de store jordbærbakker fyldt med hindbær. Så jeg slg et slag forbi rema1000, hvor jeg købte en liter af isis’ karamelis. Det er et meget kaloriefattigt alternativ til flødeis, og så smager den rigtigt. En kvart bøtte is giver ca 100 kalorier, hvilket er tilladeligt for et mellemmåltid.

Så til dessert i går fik vi karamelis med friske hindbær til – en SÅ lækker blanding.

Men der var stadig bær tilbage på trods af at vi fyldte os godt og grundigt. Så i morges, inden jeg skulle til møde i banken, smed jeg de sidste bær i en gryde og fik lavet et lille glas hindbærmarmelade.

Og det er jo heller ikke værst!

Tak for hindbær far🙂

Skriv et svar

