Ventetid

Jeg får svar fra OUH om, hvorvidt de har fjernet det hele, eller om jeg skal have fjernet mere , eller om der er spredning den 11. oktober.

Det er lang tid at vente.

Men omvendt, så er første del af forløbet gået så stærkt, at jeg ikke helt har kunnet forholde mig til det.

K- R- Æ- F- T… Lægen der fjernede modermærket i går tvang mig til at sige det højt. Med de meget direkte spørgsmål :
Hvorfor er du her? jeg skal have fjernet et modermærke fra min arm
Og hvorfor fjerner vi dit modermærke? Fordi der er kræft i det …og først dér måtte jeg forholde mig til det faktum, at INGEN har sagt at der måske ikke var noget galt.
Alle de læger der har set det, har nikket samstemmende og sagt MM. Ingen har sagt, at det måske bare er uskyldigt – og det havde jeg nok kunnet bruge lige nu, hvor jeg venter på den endelige besked.

Men jeg har lovet mig selv, at det bare er den mest uskyldige form!!!

Sådan er det bare!

…men ventetiden bliver nok meget lang, og lige præcist i næste uge er Jens til “EM for gamle mænd” i Kroatien, så jeg kan ikke græde ved hans skuldre fra onsdag til søndag.

Og- skal man sige noget til familien? Jeg har sagt det til mine kollegaer, da de jo kan se i min kalender at jeg har været væk lidt koncentreret de sidste dage. Men skal min far vide noget? Jeg tror jeg venter til efter den 11. med at sige noget til de andre?! Jeg har ikke brug for at de bliver urolige! Børnene ved det jo – de har jo hørt at jeg var til kontrol hos lægen, hos hudlægen og at jeg skulle på sygehuset. Men jeg har sagt til dem, at det nu er fjernet og at alt bliver godt!

Damned! Jeg hader at vente!!!!!

3 kommentarer (+add yours?)

  1. Anja
    Oct 05, 2010 @ 10:41:34

    Åh nej… kæreste Helle… jeg vil sige – at de nu bare skal komme og sige til dig – at det er overstået, der er ikke mere – der kommer ikke mere – du passerede🙂 Sender dig alle mine allerbedste tanker – og håber sådan, at du er okay – altid!

    Svar

  2. styx
    Oct 05, 2010 @ 12:07:35

    Føj for pokker.
    x-er for det bedste.

    Svar

  3. helleq
    Oct 05, 2010 @ 12:25:17

    Jeg siger også til mig selv, at det bare MÅ være det! At der ikke er mere og at chancen for at blive en meget gammel dame på 94 – som jeg jo har sagt at jeg bliver, stadigt er på 99%.

    Så jeg håber på det bedste på mandag🙂

    Og vi har jo lige købt det der hus, så sådan er det bare😀

    Svar

Skriv et svar

