Ekstra vagter

Jeg har afsat min mandagsvagt i uge 40, da jeg jo er i skole om mandagen til klokken 16, og jeg derfor hverken kan nå tilbage på kontoret, eller hjem til klokken 15.45…

Til gengæld har jeg så taget tre vagter i uge 42, hvor den kollega, der har vagten, holder fri. Dvs. jeg tager fra kontoret klokken halv tre og lander derhjemme ved halv fire-tiden, hvorefter jeg så kan håbe på hyggetid, læsning ( evt. af lektier) og slowfood til den ene, eller de to, der er tilbage hjemme.

Lærke tager jo på PLAN, hvor hun skal lære en masse nyt om spejderlivets udfordringer som patruljeleder, og Jeppe har annonceret, at han måske tager nogle dage i hytte med de andre klan-spejdere, de nåede ikke lige at få tilmeldt sig til en decideret tur i ferien.

Så måske er det hyggemad til to, der skal produceres dér?

Og måske er der sket en masse – som jeg endnu ikke har skrevet om – til den tid, og så er der helt andre perspektiver i vagten.

Men mere om det, når der er klarhed….. hvad der måske er allerede sidst i denne uge…

1 kommentar (+add yours?)

  1. Anja
    Sep 24, 2010 @ 09:16:44

    Uuuuh.. du bliver så dygtig – jeg glæder mig til at høre mere😉

    Svar

Skriv et svar

