Noget med en bassist

Diskuterede med Jeppe i går om det nu var smart at han kom i skole i dag.

Han havde, som han selv sagde, bare to timers fysikforsøg, to timers samspil og så kom der “en-eller-anden” bassist.

En-eller-anden nærmest råbte jeg på msn!!! Er du klar over HVEM den bassist er?

Næh, svarede han..

Det er jo Chris Minh Doky!!! Jeppe for fan… HAM! HAM! Ham – der er SÅ fantastisk, og hvis album jeg ønskede mig både til jul og fødselsdag.

Ham, der sammen med Sanne Salomonsen har lavet noget af det bedste musik jeg nogensinde har hørt – og som desværre ikke er så offentligt kendt. Prøv at høre albummet en gang, hvis du har mulighed for det – det er bare så godt🙂

Så Jeppe tog afsted i morges, og jeg sagde også til ham, at bare det var mig!

Jeg håber han får en god oplevelse i dag med Chris, og at han åbner op for at noget jazz faktisk er godt.

Hør ham f.eks her på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=l8OcvYhyC5U&has_verified=1

Skriv et svar

