En god dag :)

Ja, så blev det besluttet at rokere rundt på kontorene🙂

Jeg rykker ind på nabokontoret, der er et singlekontor, og kollegaen, der sad der, tager min plads i de to dage om ugen han er her.
Han er det næste år til to udlånt tre dage om ugen til et kvalitetssikringsprojekt.

Så nu slipper jeg for at skulle tage hensyn til at min sarte kollega ikke tåler “for meget lys” , for meget lyd og er sur.

Ikke værst, ikke værst🙂

Jeg ser frem til en god lang vinter med masser af lys på mit eget lille kontor🙂

Skriv et svar

