Vagt, vagt og atter vagt..

.. det er min virkelighed de næste tre dage.

Det vil sige, at jeg har telefonen fra kontoret officielt lukker kl. 15.45 til klokken 18.00.

Det gode ved vagten er, at jeg jo har fuld adgang til alt hjemmefra, da jeg i tilfælde af opkald bare logger på min pc på kontoret, og derefter arbejder på samme måde, som hvis jeg sad på kontoret.
Det andet gode ved vagten er, at når man forlader kontoret ved halv-tre-tiden, ja så har man mulighed for at komme ud og handle lidt inden man når hjem, og når man så kommer hjem, kan man ordne aftensmaden, vasketøjet og alt det andet huslige, alt imens man får vagtpenge. For jeg har ikke arbejdspligt, men kun vagtpligt.

Så i dag planlægger jeg noget simremad, der kan være klar til når drengene samles for at kunne tage til spejder. Der er ingen stress med hensyn til planlægningen – og når klokken bliver 18, ja så står maden på bordet, og vi har alle fem tid til at få spist i fred og ro.

Så vagtdage er gode dage🙂

…og ringer telefonen, ja så tager vi den derfra🙂

Skriv et svar

