Dobbelt klædeskab – næsten


Kl. 6.50 stod jeg i brydderset og kiggede på mine 3/4-lange cowboybukser, der lå, nyvaskede i vaskemaskinen. ØV – jeg havde lige planlagt at have dem på sammen med den rød/blåternede skjorte-tunika, som Jens stod og strøg.

Nå, men ti minutter senere stod jeg sammen med Lærke og spurgte- “må jeg låne dine hængerøvs-3/4 cowboybukser”? Ja, ja sagde hun, og derefter “Må jeg låne din lysegrå top”?

Ja , ja, sagde jeg…..

Så nu sidder jeg iført Lærkes bukser, min skjorte og et tørklæde, som jeg egentligt en gang har givet Lærke, men som jeg altid bruger.

Hvor er det rart at vi sommetider har dobbelt antal tøj til rådighed🙂

…men med hensyn til sko, så er jeg ikke nær så lånevillig – og vi har heldigvis som oftest forskellig skosmag. Ja, altså bortset fra de ballerinaer jeg købte i Budapest, som Lærke har annekteret🙂

Skriv et svar

