Bog bestilt og leveret

…så NU kan jeg snart komme i gang med projektledelse, som jeg skal fordybe mig i det næste halve år – sideløbende med at jeg jo også gør det i praksis.

Bogen ser gansgke letlæselig og interessant ud – og at den er på dansk er ikke nogen ulempe.
Der er selvfølgeligt masser af sider i den – helt eksakt er der 584 sider der skal læses, men jeg tror det bliver ganske spændende alligevel.

Og så får jeg et godt sammenligningsgrundlag i forhold til det Prince2-forløb, der kører på jobbet.

Jeg glæder mig til september🙂

Skriv et svar

