Back again….

Jamen, så er jeg her igen. Efter tre ugers vidunderlig sommerferie.

Tænk tre uger – det er første gang i mange år, at vi har haft hele tre uger sammen. Og vi har NYDT dem.

Først med en uge på Langelandsfestiva, hvor vi som vanligt tog en uge som frivillige. Vejret var det ikke meget at skrive hjem om- blandet regn, sol og blæst,som den danske sommer er, når den er dansk. Men vi havde en skøn uge dernede sammen med både hinanden, alle de gode gamle – og nogle vidunderlige nye mennesker, der var guld værd at møde. Jeg håber at vi ser dem alle igen næste år🙂

I år havde vi både vores nevø med og en ven – begge var begejstrede og har allerede nu meldt ud, at de er SÅ klar på også at være med næste år. Det er dejligt at vide.

Så havde vi fem mellemdage hjemme, hvor vi bare slappede af, ryddede lidt op, fik læst bøger, var en tur i biografen og se Shrek, og fik vasket tøj til næste omgang.

Næste omgang var en uge i Marmaris, hvor vi havde lånt Emil igen – på trods af at han egentligt er flyttet hjemmefra. Så vi drog til Marmaris forrige fredag på en tiltrængt badeferie, hvor målet bare var at slappe af, bade og samle energi. Og det var stort set det vi gjorde. Slappede af, dasede og fik saltvandshår🙂

Nærmere beskrivelse af ferien følger…

Og nu er vi tilbage igen. Emil er afleveret tilbage til Sandra i Svendborg, og han begynder nyt job på mandag.
Jens og Jeppe starter også arbejde og 2.g mandag, og Lærke, der nu er 9. klasser, starter med en uge på Bornholm med klassen.
Jeg selv venter med at starte på arbejde til tirsdag, så vi får en blødere overgang mandag. Mandagen vil jeg så bruge på at få handlet ind til resten af ugen, lagt madplan til os tre tilbageværende – hvor vi på skift er væk hjemmefra pga spejder og DHL-cup.

Og så venter et langt efterår, hvor jeg ikke ved om jeg holder ferie, eller hvornår…. Travlt ved jeg allerede nu det bliver, og da børnene begge er væk i uge 42, så bliver det nok ikke dér jeg holder fri. Men det er jo meget meget senere.
Har DU planlagt næste ferie allerede?

Skriv et svar

