Vi når det hele..

.. også selvom døgnkalenderen er booket godt og grundigt.

I går havde jeg vagt igen, så jeg – og datteren, der jo er med på arbejde til og med i dag – startede bilen allerede klokken halv tre for at køre hjemad. Det blev til et hurtigt stop i Ringe, hvor tanken blev fyldt, og Lidl blev frekventeret, så vi kunne få dagens aftalte pasta.

Vi nåede hjem tyve i fire, og min vagt begyndte kvart i fire. Og for første gang nogensinde havde jeg hverken telefoner eller mails, der skulle besvares, så jeg tullede rundt, fik givet hønsene mad og vand, sat vasketøj over og ordnet småting.

Klokken halv seks begyndte jeg på maden, der stod klar klokken seks, hvro Jens kom hjem og min vagt sluttede. Tænk at kunne sende en statusmail ud med All OK – all over🙂
Vi fik så spist ude på terrassen, hvor solen stadig var varm og god, og da vi havde ryddet bordet, pakkede vi træningstøj – OG badetøj sammen og kørte til Svendborg, hvor vi alle tre trænede en time. Lærke på gå/løbebånd og Jens og mig med Bodypump, som jeg jo træner tre gange om ugen.

Efter træningen sprang vi badet over og kørte op til Klintholm, hvor vi kølede kroppene og sindet af i en halv times tid i storebælts kølende dejlige saltvand. I går aftes var der havblik, til forskel fra aftenen før, hvor bølgerne var op til en meter høje. Og bølger eller ej – jeg elsker bare vores aftenbad🙂

Og så hjem. Nu var klokken ti. Jeg havde lige at par mails der skulle klares, lidt mere vasketøj og et køkken der skulle ryddes. Imens andengangsmalede Jens rummet, der her til morgen er fint og meget hvidt. Så nu står den på etape to. Blank maling.

Kl elleve gik jeg op og fandt en sofa og fik sendt Lærke i seng, og en halv time senere kom Jens op…. Og klokken halv to vækkede Jens (der vist også selv havde sovet) mig, og sagde at NU skulle vi altså i seng!!!!

Og det var så den dag. Og klokken tyve minutter over seks ringede vækkeuret så og annoncerede fredag.

Hav en skøn dag derude- og nyd varmen, livet og glæden over sommervejret🙂

Skriv et svar

