Åh, jo..

… vi får besøg af farmor i weekenden.

Jens slår to fluer med et smæk, og henter både farmor i Birkerød og de tre spejdere i Farum og bringer dem til Sy’fyn i morgen.

Og imens tager jeg så træningen i fitness for os begge to.

Og når farmor og søn er vel ankommet og de to andre spejdere er afleveret, ja så er vi alle inviteret på kaffe og kage hos Emil og Sandra.
OG Emil har selv sørget for at invitere farmoren. Næsten uden at vi skubbede på😉
Det bliver skægt at besøge dem officielt for allerførste gang. Og kaffe er fint, for så belaster vi dem ikke for længe med besøg. Jeg har aftalt med mig selv, at jeg ikke vil kvæle dem i kontakt, og har derfor ventet til Emil selv sms’ede mig for at høre hvordan det stod til derhjemme.
Så han tænker da stadig på os🙂

Ellers står den på farmor, familie og fælleshygge denne weekend. Og opladning til allersidste uge inden det hedder ferie🙂
Og vi får vel også klemt en badetur eller to ind i weekendens program? Jeg tror det !

Skriv et svar

