Festtøjet er sikret

Jeg skal jo til fin gallafest på lørdag på dette skønne slot.

Og da der jo er dresscode, og jeg – som andre kvinder aldrig har noget tøj at tage på, benyttede jeg eftermiddagen i går til at slå to fluer med et smæk.
1. Mødes med ældsteveninden
2. Shoppe til på lørdag

Og begge dele gik op i en højere enhed. I Magasin fandt jeg en pragtfuld sort kjole med “brystskåle” og brede stropper – den sad perfekt, og så slankende ud- så den røg i kurven.
Videre til solo, hvor jeg fandt en – hvad hedder den nye farve? Laksefarvet? bolero i skind og to af de tørklæder der skal snoes- naturligvis i laks og sort. Videre til Deichmann, hvor der lige præcist stod et par højhælede sko i laksefarvet satin – og endeligt – nærmest ved et tilfælde faldt jeg over en lille taske i laksefarvet skind. Og voila er lørdagen reddet. Jeg har efterprøvet det hele sammen – og det ser ikke værst ud, så nu er jeg bare så klar til lørdag🙂

Skriv et svar

