En ny æra

Ja, så nåede vi til det…..

Emil, vores ældste, og hans kæreste var i går ude at se på lejlighed sammen, og de respektive mødre fik lov til at kigge med, og vende tommelfingeren op eller ned.

Både de unge og de to mødre vendte tommelen op, så pr. 1. juli flytter de sammen i en dejlig 75 kvm villalejlighed i Svendborg. Lejligheden ligger i sådan et huss, hvor der er tre separate lejligheder – en på hver sal. De har fået den på 1. sal, som nok er den allerbedste – de slipper for parkering udenfor vinduerne, og har en dejlig udsigt lige ud til en lille “park” – eller i hvert fald et grønt område lige overfor. Bagtil har de den berømte kongebakke, så der er ikke lige nogle, der kan kigge ind til dem🙂

To stuer en suite, hedder det vist – i forlængelse, et stort soveværelse, et pænt køkken og et meget stort badeværelse med plads tiil både skabe og vaskemaskine. Og så var den lys, lejligheden.
Og huslejen er på 3700,-. plus forbrug- det er vist fundet for de penge.

Og de unge glæder sig!

… Imens må vi andre sluge den kamel der er at have børn, der flytter hjemmefra….

Det kræver lidt, og føles endnu lidt sært.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Anja
    May 24, 2010 @ 20:23:44

    Det er en stor dag, er det. Jeg fatter slet ikke, at Emil er så gammel!🙂 Det lyder til at være en rigtig lækker lejlighed, de har fundet – rigtig stort tillykke med den!😉 Sært det må det virkelig være, jeg kan ikke endnu forestille mig den dag, når mine tager den vej rundt, uha… det varer heldigvis nogen år endnu, håber jeg😀

    Svar

    • helleq
      May 25, 2010 @ 15:04:59

      Anja, det værste er faktisk at tænke på, at jeg så må være blevet tilsvarende ældre….
      Og at min mor faktisk blev mormor til Emil, da hun havde samme alder som jeg har nu. *GYS*

      Jeg er IKKE parat til den slags endnu!!!!!!!!!!

      Og Anja- tiden den går bare for hurtigt, så nyd at du stadig kan få lov til at putte med dine🙂

      Svar

Skriv et svar

