Så er der bestilt billetter og hotel

…og jeg kan have ro i sindet, for feriedagene er også på plads.

Tænk sig, vi skal for første gang på voksen-alene-ferie sammen. Bare fra torsdag til tirsdag, men deter da en start, og alle børnene er helt med på den.

Vi tager til Budapest med fly torsdag middag og returnerer tirsdag eftermiddag igen i Kbh. Og jeg glæder mig bare sådan til at se byen, til at nyde lidt tosomhed og til at se Jens være med til VM, som jo er det egentlige formål med turen til budapest.

Vi var så heldige at have 60.000 sas-bonuspoints, hvilket betalte for de tre af overnatningerne på Radisson-hotellet. Og vi kunne flyve relativt billigt med Norwegian, så det er også en forholdsvis fornuftig fornøjelse, rent prismæssigt. Så børnene bliver ikke snydt for sommerferie af den grund.
Vi rejser til Marmaris alle fem i august på rigtig familieferie🙂

Men lige om lidt står den på Budapest, på sightseeing, afslapning og nydelse. At Jens så har fødselsdag og at vi har bryllupsdag mens vi er dernede – ja, det er jo bare med til at gøre det til en endnu mere speciel oplevelse. De sidste par år har hverkan han eller jeg været hjemme på vores fødselsdag, men i år har vi da den anden med🙂

Jeg glæder mig!!!

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Find hotel
    May 05, 2010 @ 18:16:47

    Fandt din blog da jeg skal til Budapest til sommer. Håber at i får en god tur, og skriver et par blog-indlæg efterfølgende så jeg ved hvad der er værd at se🙂.

    Kh Karen

    Ps. Bare det var mig som havde point nok til både hotel og flybilletter.

    Svar

  2. helleq
    May 21, 2010 @ 12:45:32

    Ja, det er så rart med en mand, der rejser en masse, rent pointmæssigt.
    Til gengæld må vi undvære ham hjemme, mens han tjener sine point.

    Jeg skal nok fortælle om Budapest – godt og skidt , OG om de hemmelige små steder , som vi eventuelt finder.

    Svar

Skriv et svar

