Syg og dårlig

De sidste to dage er tilbragt i sengen og i sofaen herhjemme. Jeg har bare haft ondt i kroppen, i hovedet og lidt feber.
Ikke det rareste, men jeg overlever vel?

Det værste er vel nok, at jeg er alene med ungerne imens, og at det naturligvis giver visse problemer, især fordi Emil ikke var hjemme i går.
Så i morges måtte Jeppe blive hjemme – men da han har rendt i nat med noget maveforkølelse, så passede det jo meget godt. Og Lærke gik jo ned med hård influenza i torsdags, så hun var alligevel hjemme.

Men det var nu rart at Emil kom hjem i dag, og startede bilen for at få handlet de ting vi var nede med. Og Jeppe har det vist lidt bedre, så i morgen kommer de nok til at låne bilen for selv at køre i skole, for jeg er ikke frisk endnu.

Og så er det pludseligt rart, at have et barn med kørekort.

Og jeg håber at returnere fredag om alt går vel🙂

Skriv et svar

