Tiden der gik

Pludseligt er det december!!!

Hvad skete der lige med de sidste par måneder??

Væk blev de i et stort projekt på arbejdet, der bragte den gamle tiders halvtreds-timers-uger frem igen. Men sjovt er det. Bu er der mere ro på, og jeg kan ånde lidt lettere i hverdagen.
Men det har været et hektisk forløb, hvor jeg fra at være med i et lillebitte fragment af det store projekt nu pludseligt er projektleder !! Noget af en mundfuld og udfordring, men jeg har nydt det🙂

Og jeg klarer det vist også ganske godt …. Så godt, at firmaet besluttede sig for at give mig en ekstraordinær bonus med decemberlønnen. Ikke værst – Tak firma🙂

Julen?

Kommer i næste indlæg

Skriv et svar

