Hvad er der lige med os kvinder og…sko??

Jeg læste lige Anjas blog, hvor hun skriver at hun har været ude at kigge på sko.

Og denne artikel fra Fyens stiftstidende ramte mig hårdt:
http://www.fyens.dk/article/1202791:Klummer–Maend–der-haaner-kvinder

Læs den og mærk, om du også bliver lidt ramt.

For hvad i alverden sker der med os rationelle, fornuftige kvinder, når det gælder sko??

Drengene hjemme hos os har et par sorte sko til, når de skal være rigtigt fine, et par kondier/sneakers til hverdag, et par gummistøvler der sjældent benyttes, et par vandrestøvler til heik/spejderture om vinteren og et par sandaler til sommerbrug. Og dét er det.

Jeg pakkede til gengæld 18 par støvler ned, da temperaturen kom op på ikke-støvletemperaturer, og nu er der bare sko i MIT skab i gangen. Det skab, der indeholder alt lige fra klip-klappere i alverdens farver til pæne sko til arbejdsbrug, højhælede til de dage, de praktiske sko, osv.

Jeg har ikke lige talt dem, men der er en del par. Og det på trods af at jeg, da jeg pakkede støvler væk sorterede med hård hånd.

Jeg tror faktisk at skoene parrer sig inde i skabets mørke – for der kommer flere og flere par derind, og jeg mener bestemt IKKE at jeg sådan går og køber sko i tide og utide………
Og så har Emil et par træsko til arbejdsbrug.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. pernillepaa1
    Jul 13, 2009 @ 15:54:34

    Ja jeg ved da ikke om de sko parrer sig. Jeg har nu ikke så mange så det er ikke noget at mine sko de gør så meget. Derimod har jeg andre ting der gør det… griner

    Knus

    Svar

  2. Anja
    Jul 15, 2009 @ 11:22:56

    Sikke noget… det må være noget, jeg har fået med hjem… for mine sko er også absolut parringslystne!😛 Så den kender jeg alt til, hehe!

    Svar

Skriv et svar

