Tilbage til trædemøllen

SÅ!
Hvor går en uge dog hurtigt sommetider. Vi kom tilbage fredag eftermiddag efter en rigtig slappe-uge i Tunesien. Bare “os tøser”. Det var en dejlig oplevelse at være på tomandshånd med Lærke så længe. Normalt myldrer det jo med alle vores hanner omkring os. Men vi kan godt uden dem.

Vi fik badet en masse, besøgt Sousse en enkelt gang og Monastir to gange – Monastir kan i øvrigt varmt anbefales. Det er en mindre og meget velholdt by med en masse historie- så kommer du til Tunesien, så skip Sousse og besøg Monastir i stedet for.

Vi havde valgt et hotel med “all Inclusive”, og der var heldigvis variationer i maden. Hver dag bød på nye retter, kombineret med et rigt udvalg af basis-mad (ris, pasta, cous-cous i mange varianter, pommes fritter og kikærter samt diverse grøntsagssaucer ). OG KAGE!!!!…Masser af kage og masser af varianter af kager. Puha, til sidst orkede vi ikke at smage på mere kage. Men så var der heldigvis også masser af frisk frugt og grønt til at modvirke kagerne. Så vi kom nok hjem med samme vægt som vi rejste med.

På vej hjem i flyet kunne jeg godt mærke lidt mavepine. Og mavepinen tog til om aftenen efter indtagelse af en pizza fra yndlingspizzariaet. ØV!

..Nå men efter adskellige sprint til toilettet og ½ pakke Immodium kunne jeg slappe lidt af om søndagen. Jeg fik endda taget mig sammen til et besøg i Fitness.dk
…men sent om aftenen var det Immodium igen…. SUK!!! Og jeg skulle altså på arbejde mandag, for jeg havde smuglæst mine mails og set en haste-haste-haste mail om et møde jeg var booket til tirsdag.

Så mandag mødte jeg på job – incl mavekneb, men med virkningen af Immodiummet som modvægt, og jeg overlevede. 186 mails skulle læses. To timers møder skulle overleves – og så skulle jeg foreberede mig til tirsdag, hvor jeg skulle vise en gennemgang af den næste systemversion, som jeg er projektansvarlig for. Problemet var bare at jeg først selv så releasen mandag, da jeg mødte. Så jeg havde reelt tre fire timer til at kigge det igennem, inden jeg selv skulle fremvise det.

Og tirsdag vågnede jeg – for første gang uden mavepine. Tog over til kunden – i Roskilde af alle steder. Mosede mig igennem menneskemylderet, og fik faktisk holdt en fin totimers seance med kunden…Pyha…

Hjemme igen blev det til en tur i fitnes, men jeg var træt, så det blev kun til ½ times motion og ½ times styrketræning….Men det er nok også OK.

Og nu er det hverdag og fordybelse der venter.

Og ….. Hverdag er nu ikek det værste i verden :o)

Skriv et svar

