Badetid

Klintholm Strand juni 2009

Klintholm Strand juni 2009

Nu er det snart badetid igen!

Men denne gang skal vi ud at bade i noget varmere vand, end vi var her i sidste badeomgang. Tænk – om tre døgn sidder jeg i et fly på dette tidspunkt, og er på vej til Tunesien og badevandstemperaturer der er meget behagelige.

Vi har jo kun nået at bade to aftener i år. Det er for lidt, men vejret har ikke helt været så varmt og dejligt, som det kunne have været. Og min forkølelse har heller ikke ligefrem gjort at jeg har haft lyst til en kølig dukkert.

Billedet er i øvrigt taget, da vi var ude at bade sidst. Som det ses, er der ikke ligefrem kø på badebroen…..

Og én ting er at jeg glæder mig til ferien og det varme vand, men der er nu noget ganske særligt ved at tage en dukkert i Storebælts kølige og forfriskende vand, ikke?

Skriv et svar

