Forkølelse, halsbetændelse og bihulevrøvl…

NU må det være slut!!!

Først har jeg gået rundt og hostet i over to uger. Voldsomt og galpende. Følelsen af “noget der irriterer” i halsen var der konstant, og hostesaft om aftenen inden sengetid lindrede kun lidt.

Så omsider så det bedre ud, og jeg hostede kun lidt torsdag/fredag. Jubiii, tænkte jeg – endeligt overstået, MEN….

Vågnede lørdag morgen med et rivejern proppet ned i halsen – sådan føltes det i hvert fald….. Og om søndagen stoppede næsen til, hvilket resulterede i omgående smerter i bihulerne og feber. SUK, SUK, SUK…

I dag er det heldigvis på retur efter en god omgang allergispray ( det eneste der hjælper på bihulerne) og tre dage under dynen med masser af varme og afslapning.

Ikke det hyggeligste, men i dag er jeg dog så frisk at jeg har arbejdet hjemmefra – for jeg hader bare at være ineffektiv.

Og i morgen så er jeg retur på jobbet, mens jeg tæller ned til FERIE!!! For det er lige pludseligt meget snart vi skal afsted, Tullen og mig :o)
Og vejrudsigten siger 35 om dagen og 25 grader om natten , og lidt varme, det fortjener jeg vel efter den omgang?

2 kommentarer (+add yours?)

  1. pernillepaa1.
    Jun 12, 2009 @ 14:31:39

    Håber at du har fået det meget bedre nu🙂
    Knus

    Svar

Skriv et svar

