Hurra, hurra, hurra… og held og lykke

SÅ blev det Jens’ fødselsdag, så de næste tre uger er vi lige gamle, inden jegh atter overhaler ham med et år🙂

Og vi fik lige sagt tillykke ham til midnat, hvor vi skålede med ham i den whisky han havde fået i gave og ønskede ham held og lykke med dagen i morgen.

Derefter blev det sengetid, og da klokken var halv seks stod han op, for at tage afsted til en af de store oplevelser i livet. Her kan du se en pressemeddelelse om det :

Jeg håber sådan for ham at han kommer hjem og synes at han har gjort en god indsats. OG at hans vægt er i orden. Vores egen vægt sagde at han vejede ca 1,5 kilo under det han måtte, så jeg er overbevist om at han nok skal holde vægten…

Og i morgen vil jeg nok følge med via nettet, når han skal kæmpe. Og jeg vil nok krydse ALT, og håbe at det går godt for ham. Eller at han kommer hjem uden skader.

Jeg håber i hvert fald – og ønsker ham alt godt til hans WM.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Anja
    May 29, 2009 @ 14:09:09

    Hihihihi.. sødeste Helle – ved du hvad mine unger sagde, sidst? Ham Jens, han var da ikke meget større end dig, mor! Så han har sgi nok klaret den – og tillykke af hjertet med ham!🙂 Og så husk begge to, at I er de dejligste mennesker!😀

    Svar

  2. helleq
    May 29, 2009 @ 21:51:21

    Hehe🙂
    Han har ringet hjem. Og han vejede næsten to kilo under det han max måtte, så nu stod den på chokolade, bøffer og øl…Han er jo i Tyskland.

    Knusere til jer alle tre herfra

    Svar

Skriv et svar

