Ondt i halsen

halstørklæde
Øv – de sidste dage har jeg bare haft hoste og ondt i halsen.

Jeg gider det ikke!!! For man er bare hele tiden obs på ikke at fryse, ikke at udsætte sig for for meget varme, så man sveder og skal passe på med afkøling…osv…

Og dét at jeg bare har den der irriterende kriller-hoste er heller ikke sjovt. Og jeg er jo ikke syg, så derfor er jeg jo på arbejde, selvom jeg hoster. Men jeg yder nok ikke det maksimale i disse dage. Suk.
Og hver nat ifører jeg mig en sove-t-shirt og et godt lunt tørklæde, som bør gøre sit til helingsprocessen. Ikke det mest romantiske, men praktisk.

Så lige nu håber jeg på, at foranmstaltn9ngerne snart virker, for jeg er træt af ikke at få sovet ordentligt!!!

Skriv et svar

