Jeg er en dårlig mor

Daisy

Daisy

Det er godt vi bor langt, langt ude på landet på en blind vej……

For i går aftes inden vi skulle i seng, lukkede jeg hunden ud, så den lige kunne tisse af inden vi fandt dynerne.

Og så kom vi ellers til at snakke, inden vi smuttede i seng. Og vi sov skønt til vækkeuret ringede i morges.

Jeg undrede mig over at vores soveværelsesdør stod åben, for den plejer at være lukket, så Daisy-hund ikke står op i løbet af natten og tisser på gulvet i stuen. Er døren lukket om natten – og er der lukket af til stuen på 1. salen når hun er alene, sker der aldrig uheld, men kan hun komme derud om natten eller i alenetimerne, så sætter hun sig omgående og tisser på gulvet. En form for stress over det store rum siger dyrlægen.

Nå men døren stod åben, og jeg spurgte Jens om han havde været oppe om natten?? Næh, det havde han ikke….

Der var heldigvis ikke tisset på gulvet, så vi gik nedenunder og vækkede børnene.

Og SÅ fik vi svaret på den åbne dør: Jerppe var vågnet i nat ved, at han kunne høre en gøende hund stå udenfor gadedøren. Så han var stået op og havde lukket Daisy ind. Og havde så åbnet døren til soveværelset, så den stakkels forsømte hund kunne komme ind og sove i fodenden af mors varme seng.

*suk*

Og jeg som troede at det kun var børnene jeg kunne glemme udenfor i den mørke nat……

1 kommentar (+add yours?)

  1. pernillepaa1
    May 07, 2009 @ 16:53:08

    Griner ja du er da en værre ravnemor, det havde da været bedre at det var børnene🙂
    Er sikker på at Daisy fik det dejligt i fodenden.
    Knus

    Svar

Skriv et svar

