En lille fugl

Jeg har en lille fugl på mit skrivebord.
billede0000

Ikke en hvilken som helst lille fugl – men en lille fugl, der fra dag til dag afspejler mit humør. Den er højt værdsat, både fordi den er en gave givet med omtanke fra mine gamle kollegaer og fordi den i al sin enkelthed er genial. Der skal så lidt til for at ændre dens udtryk.

En gammel fugl er det også – den er designet i 1959 af Kristian Vedel, så den har 50-års jubilæum i år, men heldigvis har den opnået klassikerstatus, og kan købes mange steder.

Er jeg den eneste der har en elsket ting på slrivebordet, der måske ikke hører til, men såm bare MÅ bo der?

Skriv et svar

