Når tågerne letter

Jeg stod op i det sydfynske klokken halv syv i morges til en opstående sol og en smuk blå himmel.

Det var bare SÅ flot, og jeg glædede mig til at tage afsted i solen.

Og at det samtidigt betød, at der skulle skrabes is af bilen, betød ikke noget, for solen skinnede jo.

Så jeg kørte glad afsted mod Odense. Men da jeg nåede Årslev, ændrede alt sig – jeg kørte ind i en mur af tåge, hvor man med lidt god vilje havde 100 meter sigt. Og det har holdt ved helt ind til jobbet midt i Odense.

*SUK*tage

Men jeg kan se at tågerne er ved at lette og solen får magten, OG når solen vinder, vil jeg gå ud på en af firmaets sydvendte solaltaner, og sætte mig og læse et eller andet der skal læses, mens jeg nyder en kop kaffe, kigger på menneskemylderer ved bazaren og nyder solen.

Lyder det ikke som en god idé?

Skriv et svar

